Lectii de fashion si tendinte primavara vara

Leave a Comment
Nicio zi fara ceva interesant. Azi am descoperit o revista de fashion si nu numai. Pana aici nimic ciudat?!! Doar ca aceasta revista se distribuie gratuit. Eu am luat-o din holul firmei dintr-un stander cu pliante. Este prima oara cand o vad. Nici nu stiam ca exista asa ceva. Nu va imaginati ca este o revista precum cele consacrate. Este mai degraba o revista-brosura.Ca format este mai mica decat cele obisnuite cu un numar de vreo 75-80 de pagini.

Am fost placut impresionata sa constat ca este tiparita pe o hartie de buna calitate, deci cineva investeste si in acest aspect. Am rasfoit-o nerabdatoare si mi-a placut ce am vazut. Foarte multe pagini dedicate reclamelor pentru diverse marci de ceasuri de lux si marci de parfumuri. Printre acesta si cateva articole foarte interesante si bine scrise. Spre finalul revistei am gasit si un articol despre tendintele in moda primavara-vara.

Aceasta mi-a confirmat ceea ce stiam deja si anume ca in acest sezon se poarta rochiile cu imprimeuri florale si stilurile retro-romantic si sport-chic. Din cate am observant pe strada, salopetele si fustele clos au foarte mare succes atat la tinere cat si la persoanele de peste 35-40 ani. O alta tendinta interesanta este cea a tenisilor cu imprimeuri florale, de la boboci de trandafiri la flori de camp foarte colorate. Printre vedetele care au adoptata deja aceasta moda se numara si Miley Cyrus.

De remarcat in aceasta revista este si faptul ca barbatii nu sunt uitati. Astfel exista cateva pagini cu tendinte vestimentare si sfaturi utile dedicate domnilor. De retinut este ca in aceasta vara se poarta sacourile in culori calde, pastel iar un must have este sacoul cu captuseala de matase sau sacoul din in si bumbac. Pentru sacourile pastel se recomanda camasile si pantalonii in culori neutre.

0 comments:

Trimiteți un comentariu