Un vis transformat in realitate

Leave a Comment
Uite cum am ajuns eu sa imi stresez creierasul din cauza ca, aproape fara sa vreau, am ajuns un fel de femeie de afaceri.

Intr-o dimineata m-am trezit cu o idee in cap si, impreuna cu iubitul, am inceput sa dezvoltam pe marginea ei. Asa am ajuns sa concluzionam ca putem face ceva din ideea care tocmai imi invadase inima. In doar doua saptamani am pus-o pe picioare si am deschis o pagina de facebook pentru a o promova. Comenzile au inceput sa apara timid, in special printre prieteni care au fost foarte incantati de ideea noastra si au tinut mortis sa ne faca safteaua.

Toate bune si frumoase acum, dar au inceput sa apara gandurile pentru crearea unei firme care sa ne ofere posibilitatea unei promovari mult mai intense si unor vanzari mult mai mari. Nu poti sa vinzi decent doar cu o pagina de Facebook. Dar, imediat au inceput si intrebarile despre ce inseamna sa ai o firma. Cum se deschide, cum se tine contabilitatea, de cati angajati ai nevoie si asa mai departe. Ne-am gandit totusi ca, indiferent daca suntem niste nepriceputi in ale domeniului, putem sa apelam la o firma de ofera servicii de externalizare salarizare si uite asa vom rezolva problema. Nu ne-am apucat inca de toate formalitatile pentru a deschide firma, dar lucrul acesta se va intampla cat de curand. Pana atunci, muncim cu drag si spor ca sa asiguram un stoc de produse corespunzator. Ma gandesc ca ne putem trezi deodata cu cateva comenzi importante pe care sa nu le putem onora, asa ca ma pregatesc intens pentru acel moment. Am noroc, ca si cel de langa mine vede lucrurile la fel, asa ca nu exista probleme de comunicare si treaba merge din ce in ce mai bine.

0 comments:

Trimiteți un comentariu